Где я могу получить рекламные материалы для продвижения продуктов Beco?

Пожалуйста, напишите по электронной почте info@becovape.com, и мы предоставим вам широкий спектр маркетинговых материалов.

Как долго действует гарантия на продукцию?

This limited warranty is limited to select Beco Brand products. And to the extent permitted by law, this limited warranty valid only from the date of purchase for a total period of 90 days.

To the extent permitted by law, this limited warranty are exclusive and in lieu of all other warranties, remedies and conditions, whether oral, written , statutory, express or limited. Vaptio disclaims all statutory and implied warranties, including without limitation, warranties of merchantability and fitness for a particular purpose and warranties against hidden or latent defects.

Как использовать продукт Beco?

Откройте упаковку, снимите силиконовую защиту и сделайте затяжку - продукт готов к использованию.

Каков минимальный возраст для покупки продукта Beco?

Продукция доступна для приобретения только лицам достигшим совершеннолетнего возраста.

Как отменить заказ?

Для отмены заказа, пожалуйста, свяжитесь с поддержкой -info@becovape.com. Убедитесь, что ваш заказ не был отправлен, прежде чем отменить заказ, в противном случае отмена будет невозможна. 

Как отследить мою посылку?

Посылку можно отследить на сайте http://www.17track.net/en

Как понять, что Beco заканчивается?

Сигналом того, что срок службы испарителя закончился - будет уменьшение количества дыма, а также мигающий индикатор устройства.

Как проверить подлинность моего продукта Beco?

Чтобы проверить свой продукт, пожалуйста, перейдите в раздел верификации или нажмите здесь.

Как связаться с поддержкой для получения гарантии?

Please contact our Customer Service by email at info@becovape.com with a description of the problem and your order number. We may ask you for photos or videos that demonstrate the problem. Our Customer Service will assist you with warranty services. We will provide you with authorized return form for return or exchange. Please note that we will refuse any unauthorized returns. Customers are recommended to use shipping with tracking to ship products back to us. We will not be responsible for any damaged, stolen or lost packages in transit.

We will assume the costs for sending back the repaired/replaced products to the customer located in the United States or Canada via USPS Priority Mail. The customer is responsible for international shipping costs if we are sending the products back to an address outside the United States.

This warranty may be void as a result of any of the following conditions:

– Customer cannot provide original receipt of purchase upon request

– Merchandise failure or damage as a result of usage outside of recommended operating conditions

– Merchandise failure or damage caused by improper use of water or other liquid

– Merchandise failure or damage due to usage with non-Vaptio components.

– Merchandise failure or damage caused by misuse, accident, abuse, contact in liquids, fire or other external cause

– The product or parts have been modified in any way

– The glass, case or battery is damaged or worn

– The product is damaged in any way due to incorrect cleaning and maintenance.

– The product is sold through an unauthorized reseller, including unauthorized internet resellers.

This warranty does not cover personal items or consumable goods and attachments, including but not limited to: user manuals, packaging, accessories, atomizers, RBA, mouthpieces, cartridges, coil, lanyard and leather sheath.

We do not guarantee that our parts and products are compatible with those of other manufacturers or suppliers.

We reserve the right of final decision in all warranty claims. We may revise the content of this warranty at all times.

Как я могу стать дистрибьютором Beco и осуществлять оптовые закупки?

Пожалуйста, свяжитесь с нами посредством заполнения формы или напишите по электронной почте info@becovape.com.

Когда отменить свой онлайн-заказ?

Как правило, все заказы отправляются в течение 48 часов после оплаты, вы можете отменить заказ перед отправкой, и сообщить нам об отмене заказа в течение 12 часов по электронной почте: info@becovape.com